Blider från muck!


Japp jag var brand man med ....



min brandman! :)



Och om man kollar noga på dena bild ser man ett troll och en super fjortis!


Och här ser ni en djävul !


En polis var på plats!


även en sjuksköterska ifall något skulle gå åt helvete!


En galen rocktjej!


en bratt finne!


Ett pshykbryt! Och en snickare!


En till sjuksköterska som tar hand om nattis men bryr sig mer om sitt hår.


En hockeyspelare!


9B som är påväg in för att fota sig ;)


en medlem från kiss tror jag!:)

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha fan vad roligt :)

2009-04-28 @ 18:42:12
URL: http://costly.blogg.se/
Postat av: Sanne

jag såg ju beef ut ;)

2009-04-29 @ 14:30:06
Postat av: Anonym

Suddiga bilden kallas "9B som är påväg in för att fota sig" ;D

2009-04-29 @ 16:10:48
Postat av: Lillalie

HAHA ALLA VAR SÅ HIMMLA COOLA !!

2009-04-30 @ 16:33:03
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0