Ny blogg :)

Hejsan alla :)

Jag har startat en ny blogg mer mognare tycker jag än min förra.
så välkommen till den nya som ni kan läsa om mitt liv .

Ibland kan man tro att man känner en så bra. Och att han aldrig skulle ljuga en rakt i ansiktet.
De är förjävligt men sånt händer .
Det svåra med det hela om man ska forsätta eller om man aldrig vill se den personen mer.
Men nu är de så att jag tog nya tag om saken, Men aldrig mer !

Igår så hyrde jag och malin film . Malin valde och de blev ett par skumma filmer nån film där de var dom främsta supermodelerna på en ö och så var de en kvinna som mörda dom haha ! så ful ! Den andra filmen var en rysare sånt gillar vi ! men de var iallafall en massa lik i den som dom skar i och alla som rörde i liket dog på något sätt för dom gjode hon själ arg. får en 4 av mig :)

Sen blir de att plugga har tyska prov på tisdag och vill ha bra på de:) Ha de bra alla
/ J*

Kommentarer
Postat av: V

Fin blogg julia:)

2008-05-20 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0