Ögon som glittar

Hejsan all där ute!

Tisdag

Ja, kan inte säga mer än en riktigt fin dag. Vädret var perfekt varmt och mysigt.

Vi bestämde att fara och tälta i Storön. Så vi packa väskan och fara.

När vi hade kommit fram satt vi upp tältet så satt vi och åt mellis som middag.

Sen träna vi upp oss på volleyboll.

Sen tog vi ett dopp i solnedgången och sen fick Elle en galen idé att vi skulle bada näck.

Sen så tog vi på oss varma mjukis kläder och gjorde upp eld och skulle grilla korv.

Satt vi där ett tag sen kom Elles bror och David och Jonas. Så klart så utmana vi dom.

Men vi behöver inte nämns resultatet här, haha.

Sen så kom ricke och Jens och vi satt och prata vid elden och klockan blev väll 2.

Innan vi gick in i tältet sen över natta dom där med.

En lyckad och rolig kväll.


Onsdag

Fin väder även idag så bra !

Vaknade av Madde tror jag som skrek att jag skulle vakna tog
ett tag för hade inte kunnat somna först sent den kvällen.
 Malin var där och de andra satt och åt frukost. Efter ett tag så

Hämtade Wilma och Pappa mig. Så kom jag hem och så packa jag väskan igen.

Så kom min sötnos och hämtade mig så for vi till han badade och sola.
 Sen efter ett tag så spela vi tv spel och fikade och sen såg vi tv.
Så underbar dag där med.


Idag

Packningen inför Kalmar är klar och de har inte varit
så bra väder heller åskat och öst ner regn.
Varit med Malin en sväng till stan och tillbacka och
så umgås med min bror och katja klippt gräsmattan och sånt.


Imorgon

Så bär de av till Kalmar.

Kommer att sakna alla och mest Malin och Robin <3

Men kommer ju hem snart om jag hinner

 när jag är där borta så slänger jag upp ett inlägg.

Annars så får ni veta när jag kommer hem ;)


Dagens låt

Var bara tvungen att ta den.

Den passar så bra till gårdagen <3


Ha en underbar helg synd att jag missar Luleå Kalaset

Aja hoppas ni får de kul iallfall

/J*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0