Kelsey

Hejsan alla där ute.


Idag

Vaknade jag tidigare än jag brukade och for till R och badade, Något fin utsikt dom har.g

Vi åt lunch och sen bada vi och efter de så kolla vi på alla barnen i Bullerbyn ^^

Min idé , har nästan glömt bort de .
 Sedan åkte jag hem åt och sen for jag till Malin träffa Sara och Elle där med.
Sen for Sara och jag for en sväng hämta sommarkaka
och bjöd åt Madde, Elle och Malin på en bit. Sen for vi till stan.

Tack för ännu en underbar dag alla som har varit med

och gjort den.


Vill även tacka Elle och Linnea för att ha fixat min blogg!

 Tack så mycket gummorna ;)
och sen har dom gjort om en bild på mig :)


Imorgon

Är det fredag och då ska jag ut och äta på vallhall med

Basketlaget och ta farväl till tidernas bästa tränare.


Om vi inte ses imorgon så ha de bra

/J*  


Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi det var så lite sötnos (a)

2008-07-18 @ 00:43:55
URL: http://bostromlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0