Myshelg!

Helgen har bestått av en riktigt myshelg!
På fredagen åt jag och Robin potatis bullar(riktigt nyttigt, not) sedan kom Robins föräldrar och hans syster med familj hit till Umeå:) De bodde i en stuga vid nydalasjön, så vi for och hälsade på dem.
Där det blev en drink och massor av godis och osthjärtan (ännu nyttigare). riktigt bra tagg inför tentan var det. Men det blev en tidigkväll, och på lördagen var jag redo att krossa calculus menar mötes jag av dödens tenta..
Men gav det ett försök iallafall även fast inget av de 4 bevisen som jag kunde ordagrannt kom.
Undertiden mesans tentan var i gång blåste det upp till storm utanför och det blev klass ett varning! Ursh och fy, jag väntade att Robin skulle hämta upp mig. Så jag fick ta skydd i en tunnel. De var drivor över allt, som i sin tur resulterade till att jag plumsade i ett oväntat dike. Frusen och blött var jag när Robin kom och hämtade mig i den varma bilen! Skönt var det!!

Sedan sprang vi lite på stan, ingen shopping för mig förrän jag har uppnått nästa delmål!! Vilket det även går lite trögt för genom att det har varit en del onyttiga saker på senaste! Sedan blev det att äta lunch och fika på café Göteborg, de bästa stället i Umeå! Sedan blev det att äta riktigt god mat till middag fläskytterfilé med potatisgratäng och sallad. Sedan for vi till stugan igen för att se melodifestivalen samt äta godis! Blev inte heller en sen kväll utan vi var hemma i god tid.

Nu på söndag när vi vaknade var jag helt slut! Vi åt frukost, och sedan kom Robins föräldrar förbi en sväng innan de for hem. Vi for och köpte en nya skrivare, som är trådlöst! Så sjukt bra!
jag köpte även en locktång, en sådan som jag länge velat ha! Sedan köpte jag även ett cykellås till min nya cykel:)
Under shoppingrundan fick jag ett sms av faster om att vi skulle komma på middag, sagt och gjort! En riktigt utsökt middag var det också! Nu ligger vi i sängen med matkoma och ska lägga oss för kvällen!

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: p

Woow så fucking fin. Hur har din jul varit snygging?
Hör av dig 0739539693 /p

2013-12-26 @ 04:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0