Nytt liv! - dag 3

Idag fick jag träffa klassen igen, och fått tillbaka vardagen! Så skönt!
Idag gick jag upp kl 06.15 för att få en lugn start på morgonen. Tände ljus och åt en lugn frukost. Föreläsningen började kl 08.15 och sen blev det att göra bort labben. Känns så sjukt skönt att den är bortgjord nu! Nu endast skriva rapporten och sedan fokusera inför tentan! Nå väl, vi tänkte fira att vi blev klar med labben men även att jag och Tove hade så sjukt mycket att prata om. Därför bar det av till olearys, där jag valde mellan Cesarsallad eller burgare med sallad istället för pommes. Tillslut blev de att beställa in burgare med sallad och isvatten. Dock var salladen dränkt med någon konstig sås som jag inte gillade men de var gott ändå :) 

Nu är jag hemma och tänkte gå på en promenad här på något tag och sedan plugga lite mera


Hörs!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0