Dag 30

Blev tyvärr inget inlägg igår, mycket som hände igår. Fick tillbaka en uppgift som jag måste fixa till lite sedan så gjorde jag en kass muntlig redovisning. Sedan pluggade jag hela kvällen!

Men under en pluggpaus igår så beställde jag protein pulver, d-vitamin kapslar samt två nya shakes.

Förresten glömde jag även att meddela, igår var det dags att väga sig igen! Och vågen visade minus. Till och med så mycket minus att jag uppnådde mitt första delmål! Så idag har jag satt upp ett nytt delmål. Och jag är sjukt taggad att få jobba för det ny delmålet!

Så let's go!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Dutttiii! :)

2013-01-30 @ 10:28:19
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0