Dag 21

Idag började vårterminen! Och det var en riktigt lugn dag! Vi slutade klockan 10. Efter det är man så van att behöva plugga men de blev Inge sådant idag. För vi gick inte igenom så mycket idag, känns dock skönt att vara igång med programmeringen igen!

Nå väl idag har jag tagit det lugnt, jag testade att dricka en nutrilett färdig shake, och det var nog det vidrigaste jag har druckit. Eftersmaken smakade blod! Så aldrig mer chokladsmak på den shaken!! Nå väl sen har jag rensat i min garderob, blev inget igår nämligen! Men nu är det gjort! Blev att ta bort två Ica kassar med kläder! Skönt nu har man lite mer luft i garderoben!

Nu ska jag börja göra mig klar för att fara och träna! Tänkte antingen köra ett pass och sen simma eller gymma och sen simma får se hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0