Dag 21 - inlägg 2

Då var det ny vecka, och imorgon är det dags att väga sig igen.
Genom att vi har startat en ny kurs idag, och att vi även gör det imorgon och att vi är lediga på onsdag. Innebär att det är ett perfekt tillfälle att lägga ner energi på träningen.

Idag hade jag som sagt planerat att fara till gymmet och gymma och sedan fara och simma, men då frågade jag Robin om han ville följa med att simma när han kommer hem så då blev det så! :)
Därför har jag kört lite träning här hemma, de blev lite av varje. Fysträning helt enkelt.

Det blev :

12*5 benböj
10*6 magövning
20*3 biceps
10*2 axlar
15*3 triceps
och avslutning med joggning på stället i 7 min med rodd med 5kgs hantlar under refrängen!

Nu bär det av mot simmhallen! Let'sgo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0