Söndag 10/2-13

I fredags kväll tog jag och Robin vår packning och begav oss ut i mörkret där jag fick ta på mig ögonbindel. Där han sedan bad mig följa efter han. Sagt och gjort! När jag sedan stannade så fick jag ta bort bindeln och skulle vända mig om så står Malin, Hanna, Madde, Eve och Martin där! Shit, vad förvånad jag blev över att se dem! Sedan bar vi in alla saker hjälpte dem packa och göra klar lägenheten för kvällen. Vi spelade Mario och hade presentöppning. Sedan var det sängdags..

Lördagen började vi med en frukost och sedan for vi till stan för shopping, köpte inget på stan för i fredags klickade jag hem tre klänningar trots mitt köpstopp!
Kvällen, bestod av en god middag lagad av mig, Robin och Martin. Välkomstdrinkar, spritananas, shotar, drinkar, prat, spel med mera! Sedan bar det av för att möta nattlivet i Umeå, tyvärr var origo fullt, så det blev corona!

Söndagen, sov vi ut och fick vakna på riktigt. Sedan blev det frukost, lunch, middag flott pizza från ängen. Sjukt gott! Sedan har vi bara tagit det lugnt, röjt upp i lägenheten.
Nu har Kalix farit hem, och vi sitter och tar det lugnt. Ska ta fram datan och programmera lite grann samt skriva..

Här kommer lite bilder från helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0