Onsdag 13/2 -13

Nu efter 6 timmar har vi äntligen blivit klar med HTML labben, och den blev helt okej. Känns sjukt skönt att vara klar med den. Nu har jag satt mig i teknikhuset för yttligare några timmars arbete, denna gång med programmeringen, Känns väl så där, när jag sitter fast och förstår inte hur jag skall gå vidare.. Tur att det är handledning imorgon.
Idag har vi haft Idag - Inatt möte, det är våran "skolavslutning". Där jag även beslutade mig för att vara med i en planeringsgrupp, vilket jag ser fram emot. 
 
Snart kommer Tove även hit för lite kvälls plugg på skolan, då blir det även att äta kebabrulle eller kebbabsallad :) Har inte riktigt bestämt mig ännu! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0