Länge sedan..

Nu var det länge sedan igen. Dock så blir det så när man har mycket i skolan. Imorgon har jag ett stort fysik prov om magnetism. Känner att jag kan det hyffsat bra, men ska väl repitera lite formler med mera ikväll.

Tänkte lägga upp en kost dagbok för dagens kost. Så ni ser hur det går för mig. Har väl slarvat lite på senaste tiden vilket har innebärt att jag har 0gått +0,5 kg. Inte bra alls, men bara att ta nya tag. Har 3 månader och 5 dagar på mig att gå ner några x antal kg. Drömen är väl 6 kg till eller liknande och det borde inte vara allt för svårt? 

Det roliga är att man får höra av folk att det syns att man har gått ner i vikt, och det gör verkligen en taggad. Det är ca 1 månad kvar tills jag får min nya balklänning. Vill bara att den ska komma så man kan bestämma vilken av de klänningar jag har beställt som jag ska ha på balen. Nu när jag har gått ner sitter min förra klänning perfekt på mig. Hur som helst är det mycket att funder kring... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0