Igår var det klassfest

och riktigt kul var det.
Vi åt middag på kina resturangen vi 20.00 tiden sen så började festen. Vi lekte en massa olika roliga lekar. Kan bara säga att mitt lag ägde de andra. Kan ha berott på att helena var på mitt lag men vem vet. Hur som helst var det riktigt trevligt. Vid halv ett tiden så for de flesta från klassen ut på valhall men jag for och åkte bil med Robin och Malin istället. Var inte alls sugen på att fara ut igår. Men vi hade de trevligt i bilen vi.


Så här såg jag ut igår, jag hade på min nya klänning, Jag älskar den den är som en t-shirt uppe och sen går den ut nedanför brösten. och i ryggen är det en fin öppning.
Jag får ta och visa den bättre någon annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0