Gårdagens träning



Igår for jag och Robin och körde ett gym pass. Jag började köra kondition 30 min på löparbandeet där jag powerwalkade i bake och även joggade och sprang vissa bitar dock på jämn mark. Det roliga med att träna kondition är att man verkligen börjar känna att man börjar orka mer än vad man gjorde förr. T.ex så power walkade jag förr på bandet med en hastighet 6,4 och tyckte att de var jobbigt men igår körde jag på 6,9 och till och med på 7,0 och tyckte de var ganska så jobbigt. 

Hur som helst efter man var klar med kontioton delen så körde jag lite bröst, jag körde flyes med tunga vikter, 3'10 och sedan dips i maskin även där tungt. 3'10. Sedan pressade jag mage, med att köra 100 situps med en 3kg boll som vikt. även  två plankor på det.

Om man ska summera det här passet kan så tyckte jag att jag hade kunnat ge mer. Är alltså inte nöjd med det, även fast jag var helt slut och även fast jag har träningsvärk idag. Så tror jag att jag hade kunnat ge mer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0