2/7- min och Robins dag! <3


Idag var det första dagen på jobbet sen olyckan men de gick bra de med. Skönt att komma igång på morgonen och ta tag idagen när de ändå är skit väder. Dock blev det ju riktigt fint fram emot kvällen.

Hur som helst så var det min och Robins dag idag, helt sjukt hur tiden bara rinner iväg. Att börja i samma klass i 8an och skapa den vänskap och kärlek som vi delar med varandra idag är obeskrivlig. Vår dag började efter våra jobb, han kom och hämta mig och så bar det av en sväng hem till han för att hämta några grejer sedan hem till mig för att göra sig klar inför middagen.

Vi valde mellan att fara ut och äta på vickingen eller på lilla hotelet, men tillsut belv det vickingen. Där vi åt och hade det riktigt trevligt. Sen blev de att köpa jordgubbar och äta ben and jerrys glass (den nya smaken). Med karamell glass, och choklad glass med choklad bittar och mitt emellan dem finns det en karamell sås. FAN va god den var! Sen bjöd vi vranadra på massage och såg på tv och myste.

 Det som var de negativa med denna dag var att både jag och Robin jobbar imorgon, så vi kunde inte sova med varandra :( Ibland suger det att börja jobbet klockan 06:00 :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0