1/7

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. och de har hänt massor sedan sist. Jag har tagit studenten. Jobbat.  myst. umgåts med mera. Om några dagar får vi alla som har sökt vidare veta våra öden. Ifall vi har kommit in på vårt första handsval och vars det blir att gå skola i så fall. För min del blir de antingen Luleå eller Umeå.

Mycket som måste göras innan man flyttar.. Som t.ex. se till att man har allt som man behöver. T.ex. en dator. Vilket jag inte hade för ca några dagar sen. Men nu efter jag hade fått lönen så har jag faktiskt köpt en dator och den kommer till veckan.


(En sån här blir de)

Idag har jag även varit ute och gått, var riktigt skönt att gå en lång promenad. De var väldigt välbehövligt efter dessa veckor med mycket flott och mängder av festligheter. Sådana blir det fler av kan jag lungt säga. 
Imorgon är det min 4 vecka på jobbet, shit vad tiden går fort! endast 5 kvar på fredag.

Avslutar inlägget med en bild på mig från midsommar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0