Vikt ner gång.



Nu är det dags att börja ta de här på allvar känner jag..
Har varit ganska lat när det gäller det hära. Men dags att börja räkna kalorier med mera. Har läst runt och en kvinna ska ligga på ca 2000 kcal per dag. Rätta mig om jag har fel? :)

Därför tänkte jag börja föra kostdagbok och räkna kcal, inte bra att få i sig allt för mycket. Som sagt 2000 kcal räker gott och väl.

Nå väl Måndag vecka 4:
Frukost : 1 glas blåbärsoppa 90 kcal, Flingor och fil 320 kcal och en kopp te 5 kcal. 
Lunch : Chiken bits med ris och sås + vatten glas 512 kcal
Mellanmål : 2 salamiskivor och ett glas blåbärsoppa 160 kcal
Middag : Lax och potatis med grönskaer och vatten till 362kcal

Summa: 1449 Kcal

Snart ska jag på gymet och köra 1h kondition och sen hem till robin för att sova där :) 
Kommer att bränna lite över 650 kcal idag på gymet och sedan när jag kommer hem kommer jag äta något efter gymet :) Ungefär något så där ser min dag ut när man kollar på mitt kcal intag.
 


 

Kommentarer
Postat av: L

Tränar man ska man ligga på ungefär 2500 kcal, annars kring 2000 (:

2012-01-25 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0