Tiden bara rinner iväg

Kan inte säga mer än att tiden bara rinner iväg. Igår så spelade jag och Robin mario hela dagen och nu har vi öppnat upp alla världar. Och snart har vi klarat ut hela spelet. Har även firat hans mamma lite gran. Jag och min familj köpte blommor åt henne :)

Sen for vi till Jenny för att fira henne lite grann. Blev en del fika och sedan drog vi vidare hem till Robin för att äta ännu mer fika och för att dansa Just dance! Svin kul var det!
Sedan bar det av till Aasa för att spela upp till bevis och Alias. Jag och Martin sög!:(

Nu är de lördag och man får se vad man ska hitta på idag de blir iallafall dans hemma hos elle! Kul ett riktigt trännings pass kan jag lungt säga.


Avslutar med en bild på Sabrina, Robin och mig sen hemvädar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0