Dagens träning


Idag genomförde jag mitt 4:de gympass,  jag for och gymade direkt efter jag hade slutat matte bredningen.
Sjukt skönt! Jag tog mig iväg till gymet där jag körde:

- 30 min kondition 
 
- vadpress med 10 kg vikt 4 *12 
- vadpress i maskin då man trycker upp sig själv 3 * 12

- rygg sving med en kettlebells 3*10
- rygg abs med 10 kg vikt 3*12
- rygg övning när man drar stången bakom naken i maskin 3*10
- rygg övning när man drar ner och som utåt i maskin 3*12

- Avslutningsvis 10 kondition

Ett sjukt skönt pass, älskar att blanda kondition med styrka.
tror det är det bästa för mig att kombinera dessa två saker, genom att jag vill gå ner i cm runt magen och lår men även ha en fit kropp alltså lite muskler ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0