2011 - årskrönika.

Januari
Började vi snacka om vad vi skulle hitta på för något projektarbete och började spåra runt i kring det.
Vi visste inget om vars vi skulle vara eller vilka som skulle vara med. Tillslut kom vi fram att vi skulle överleva på en ö och de som skulle vara med skulle vara Jag maria och hanna :)

Min syster hade skaffat världens sötaste kisse som jag älskade att gossas med :)
Jag hade röd/brunt hår..


Februari
Jag fyllde 18 år  en 18års fest som jag bara vill glömma. den var minst sagt olykad och den har man inte lagt på minnet.

Jag gick fortfarande basket, tror det var det som gjorde mig så deprimerad som jag var. Kände inte att jag var så välkommen helt enkelt.
 


Mars
Efter innebandy turneringen som vi hade hade jag minst sigt fula ben. Jag var blodig, hade blåmärken och till och med ett innebandy blad intryckt i benet.. Ajaj att det är alltid jag som ska råka ut för sådant..

Vi började mer och mer med fysik B och det var riktigt svårt kan jag säga er!


Jag och robin började umgås igen själva :)

APRIL
den största delen av april spelade jag och Malin mario bros. Vi sket i allt skolan allla andra vi spelade juh mario! vi var besatta. och vi klarade äntligen bossen vi klarade ut hela spelat! Vilken känsla vilkee liv.. Not men de var enm sådan nostalgi. Och när vi inte klara en bana blev vi så sura så vi började slåss en gång.
Så man kanske är en liten nörd trots allt...


Maj
april kom och vi började prata om att fara utomlands? skulle det inte vara skönt ? typ till turkiet under sommaren. Det var ju bara prat men tänk hur skönt det skulle vara. Alla började räkna ifall man skulle ha råd och prata runt med sina föreldrar. 
 Ingen visste riktigt ifall det skuelle få ett sommarjobb eller inte så alla viste inte om pengarna skulle räcka. 
 
Det var sjukt varmt ute. man kunde ligga i bikini och sola och det var bara maj. :)



Vi beställde en resa till turkiet i agusti för vi visste nämlingenb att vi skulle få ihop pengar :D 
 

Juni
Det hände mycket under juni månad. jag och robin var konfansierer det var roligt men jag var riktigt nervös. Hela mina ben skakade så ja tror att alla som gick balen såg det. Sen var det ju skolavslutning och det var nog den varmaste dagen på hela året. Den var helt sjuk. Du hade inga kläder på dig och du dog endå. Solen var sjukt varm och ja De var riktig sommar.



Jag slutade basketen och började gyma med elle! Fy fan va skönt! köpte ett sommar kort och vi for nästan hela tiden.
Min syster gifte sig och jag och Malin var där plus hela min familj. jag råkade få bege under bordet och jag tror de tyckte det var roligt.


Juli
Det blev juni och mitt så kallade sommar lov försvann sakta men säkert bort.
Kalixdagarna kom och ja vill helst glöma bort det! det är nog de hemskaste jag har varit med om på rikrigt.

Martin och Simon från bigbrother kom till kalix. Vi var ut en sväng.

Jag började mitt nya jobb som sjukhusstäderska på sjukhuset. Och alla som tror att det är lätt att städa släng er i väggen för det är bland det tungaste jag har gjort i mitt liv. Jag var helt slut varje dag efter det,  och jag jobbade i 5 veckor och 2 dagar. Men pengar gav det!

Augusti
Jag och robin fann varandra igen :)
Jag ochg tjejerna for till umeå på en dagtripp för att bli fotade och fixade och sen for vi och åt tacos buffe. Gott gott.

Jag bestämmde mig att ringa körskolan för att försöka få ett körkort någon gång. 

Dagarna gick och turkiet resan närmade sig. Tillsut var dagen där och vi flög iväg från luleå till turkiet. Jag och robin delade rum och det var sjukt bra tyckte jag. Vi bode på hotel kandelor *** och hade allinlusiv och mådde gott.   





September
skolan började nu var man störst på skolan. men jag for ut i skogen de första jag gjorde för att genomföra mitt projketarbete. Sedan var de skola för hela slanten.



Oktober
är månaden som man minns.

Jag och robin blev ett par igen offentligt. Jag tror jag aldrig har mått så här bra i mitt liv. De är just den här månaden som har gjort 2011 till de år som det har varit :) Min älskade, Mitt allt! <3

Och jag tog mitt körkort! Äntligen! :D



November
bestod av träning träning träning och åter igen träning plus massa mys med min sötnos! :)
Jag gick ner i vikt ocgh upp i muskler! Livet var great! :D


December
Min sötnos fyllde år så jag bjöd ut han på middag på vikingen. Plankstek och sen så tog han körkortet! och han fick även en fin ornage tröja av mig och två mario spel till wii. Sedan så gick vi modevisningen som var malins och hv3s projektarbete. Kul var det! :D sen har det varit hemvädar och Julafton mellan dagsrea och igår nyårs afton! Vilket år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0