Vilken dålig träningsvecka..

Asså, kan inte säga att dena vecka har varit en bra träningsvecka.
Känns som att jag inte ha haft motivation, och har ätit helt fel. Vilket kommer visa sig på vågen.
Därför är jag riktigt rädd för att gå upp på vågen på måndag!
Har föresten inte medelat att jag hade gått ner 0.5 kg förra vecka, vilket är en siffra som jag inte är så nöjd över dock går det ju neråt.


Dock har veckan varit väldigt bra på andra sätt, har ätt gott umgåts med min sötnos, jobbat.
Med mera!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ett minus är alltid ett minus, och kom ihåg... första veckan går man ner mycket pga av att man tappar mycket vätska som annars har lagrats, sedan tränar man och det går inte lika fort. Ett minus är alltid ett minus, men efter ett tag så går det inte att räkna "fettminskning" på vågn längre då muskler börjar byggas. Muskler = tyngre än fett! Bra kämpat. Hitta tbx till motivationen igen.

2012-02-16 @ 14:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0