I en annan värld


Den här bilden är från i sommras då jag och mina vänner for på en utlandsresa. Det är verkligen ett minne för livet! Det hände mängder av galenheter in staden Alanya. Vi festade, gick vilse, träffade på män med k-pistar, solade, var på stranden ja allt vad man ska göra på en semester. Dock kan man väl skippa vissa saker!

Jag är helt förälskad i staden iallafall, eller rättan sagt i värmen. Min rygg mår så bra av den fuktiga och varma luften. Känner inte alls av min stela rygg då. Som sagt så far min klass, teknik klassen och även frisör klassen till turkiet samma vecka. Jag tror det blir grymt kul! Kända ansikten lite här och var.

Nu ska jag krypa ner breved Robin som ligger och sover så sött, Hihi:)
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0