Gårdagens träning!

Det var helt sjukt igår, jag for till gymet för att köra kondition. När jag väl var påväg mot gymet stannade jag upp vid ica för att hämta upp min nya sportbh, stay in place. Bland de skönaste sportbhar jag har haft så är väldigt nöjd över den!

När jag väl var på gymet så insåg jag att endast skulle hinna med ett 45 min kondition ifall jag skulle hinna göra magövningar också. När jag väl var på crosstrainen höll jag på att svimma kände hur det började svarta framför ögonen. Men fortsatt tills det hade gått 45 min. Sen mage i 10 min! Ganska så hyffat pass ändå!



Kommentarer
Postat av: linnea

jag hatar den där sportbhn, har exakt lika dan och jag tycker den är värdelös

2012-02-19 @ 16:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0