New life - Dag 1

Som sagt har jag tänkt börja "mitt nya liv" ta tag i saker och ting. Och från och med idag ska de fan hända.
Planering är vägen för att nå målet, eller hur? Nå väl har gjort en lista på allt jag måste ha gjort på 6 veckor. Kraven blir större och större.


- Varje dag
under 6 veckor ska jag utföra någon slags träning, anntingen promenad, gym eller dans.
Minst en halvtimme i allafall.
  
- Varje dag ska jag äta en shake bandat med mjölk istället för att äta skollunchen iallafall så långt de räcker.
- Varje dag ska jag plugga anntigen till prov eller skriva på någonslags inlämning.
- Varje dag ska jag andas ut och ta de lungt och koppla av.

Känns väl inte allt för omöjligt att klara det där! ;)
6 veckor. 42 dagar. Let's go!

Kommentarer
Postat av: Helena

Börja ditt nya liv med att svara på mitt sms :D

2012-04-16 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0