Träningsvärken..

är det som gör att du känner dig levande. helt sjukt hur ont jag har i ryggen av gårdagens pass. Men då vet man verkligen att det har tagit. De övningarna som jag körde är övningar jag kommer forsätta att köra med helt enkelt.

Igår städade jag mitt rum, det har nog aldrig varit så här fint :) Sen for jag till Robin. Båda var helt slut men vi bestämde oss för att se en film och sen gick vi och la oss. Idag har vi pluggat. Jag har samhällsprov imorgon. Och robin är sjukt bra på alla de där ämnena så han har hjälpt mig :)
Sen har även han Sv B muntliga nationella imorgo, DET kommer gå skit bra för han! :)


Idag är det farsdag! och jag köpte ett par fina blå kalsonger åt pappa, och till middag tänkte jag laga kyckling warp med massa grönt och gott till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0