She doesn't mind

Igår tvättade jag av bilen och sen for jag till Robin för att köra han söta föräldrar på festligheter. Sen for jag och Robin och åt på Kina resturangen. det var sjukt gott. jag åt från hot & spicey menyn :) Och sen for vi vidare och umgicks men massa fina hos Henna och senare for vi hem.

Idag har vi slappat framför tven ätit frukost och sen for jag till gymet :) Idag testade jag även en celsius dryck med smak jordgubb/ kiwi. De ska tydligen öka ens förbränning och det kan man alltid hoppas på men man vet aldrig.
Men vi får se på reslutatet till jul. Genom att jag inte har tänkt att mäta mig eller väga mig tills dess. och inte ändra så mycket på min kost och sedan se om jag måste ändra den.


På gymet körde jag idag :
- 5 min uppvärmning på vanlig crosstrainer

- En rygg övning som kallas marklyft med stång + 20 kg. 8*3
- När man "ror" i maskin och jag körde 10*3
- Sedan när man sitter ner och drar ner vikterna ner och far ihop med skuldrorna 10*3

- Sedan körde jag 43 min kondition med den orangacrosstrainern.
Idag förbrännde jag 530 kcl :)

Tyckte det här passet var helt okey genom att ryggen är en så stor muskel grupp och jag känner mest för att bygga upp min kondition och gå ner cm runt magen men ändå ha en mer slimmad kropp. Vi får se vad jag hittar på för något imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0