Öppethus


En bild sen i helgen

Idag har vi varit på skolan i ca 12 timmar. Och man blir lite smått galen av det. Vi har dock hunnit med en hel del. Tjänat pengar till klasskassan:) Fan vi är uppe i en bra summa just nu och jag tycker verkligen att vi borde var stolta över oss själva! :)

Efter en sjukt stressig dag så for jag till gymet, även fast jag tänkte ha en vilodag men tydligen klarar jag inte av att ha en vilodag utan jag har blivit besatt av träning. Vet dock inte om det är en bra eller dålig sak. Man ska ju som sagt låta kroppen vila också.

Pratade även med Jimmy i min klass hur jag skulle kunna gå ner i vikt. Och några tips. Och ja fick till svar lågpuls träning och de var nämlingen va jag körde idag.

-  Körde 40 min promenad där min puls var på ca 119 under hela passet. Sen pressade jag ben, och mage. Kommer kännas imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0