Dag 2

Mina 5 absoluta favoritlåtar..
Hmm, så svårt.. Jag har juh inga riktiga favoriter som jag sitter och nöter men jag har några som jag älskar när jag väl lyssnar dem.

Available - Flo rida feat akon

- En riktigt gammal och skön party goding. Vem kan låta bli att sjunga med?Den gillar jag i alla fall.

Free fallin' - John Mayer

- Så sjukt skön. kan somna när jag lyssnar på den här gudomliga rösten.

Fields of gold - Eva Cassidy

- Den här sången väcker upp massa minnen. <3

Ace of spades - Motorhead

- Så jävla skön låt. Som jag lyssnade på när man körde mycket tv spel.

Utan dina andetag - Kent

- En låt som har bettyt så sjukt mycket för mig under de senaste åren

Som ni kanske ser så är jag verkligen en all ätare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0