Ace of spades

Fan va taggad jag har varit hela dagen, måste vara celiusdrycken jag drack i morse. Fan hur mycket energi jag har haft. och har även nu skulle kunna fara ut och springa känns det som. men får nöja mig med två träningspass idag.

Kom hem från gymet för ett tag sedan.
Ikväll körde jag muskelgrupperna bröst, Mage + kondition.

- Först körde jag 20 min uppvärmning på den ornagacrosstrainern

- Framåt vänta "flys" när man drar vikterna uttå och ihop i maskin. 12 * 3
- När man halv sitter och trycker ner vikterna med hjälp av bröstmusklerna i maskin 10*3
- När man trycker vikter rakt fram likande en armhävning i maskin. 8 *3

- Pressa magen med olika sortes mag träning, vanliga situps, slänga ben, 90 graders situps, slänga varanat ben. och snea situps.

- Avslutning på oranga crosstrainern. 10 min.

samanlagt förbrännde jag 334 kcl under konditionen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0