Nu var det ett tag sedan!

Får be om förlåtelse för det men har helt enklet inte haft tid med det. Hela torsdagen gick åt till att fixa musiken till på fredag och vara och plugga hos Hanna. Riktigt trevlig och nyttig torsdag om jag får säga det själv :)

Gårdagen
Igår var hade vi vårat första fysik B prov och de gick väl hm.. ganska bra vet inte riktigt så vi får väl se vad det blev för resultat :) Efter skolan powerwalkade jag och Hanna hem och det blev att springa rakt in i duschen för att sedan börja fixa sig inför Helles party. Det var sjukt kul och trevligt och jag var väl hemma vid 2 tiden :)






Idag
Har jag tagit det lugnt och bara varit och även varit på en promenad. Och spelat lite wii med Malin och hennes syster. Nu har jag just kommitut ur duschen och ska göra mig klar för kvällen. Det är fest för de lite mognare( de som hart fyllt 18 ) Haha :D Och sen blir det att bowla på de! :D Blir att ha mina nya byxor och håret vet jag inte riktigt kanske slänger upp de ikväll igen :)


Här är två bilder sen idag när jag var ute och gick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0