Nu var det ett tag sedan!

Torsdagen
Börjkade med att jag och malin for på stan för att möta upp Elle, sen så for vi runt där ett tag och de handlade till idag. Sen styrde vi skjuss och när vi väl kom hem så kom R och hämta upp mig på skotern. Så åkte vi till isen men då hade de blivit mulet så då vände vi och bad Malin och hennes syster att komma till mig. Så skapade vi palylisten till Ikväll. Sen for jag och kollade på träningen och sen Kom bea och sanne till mig där vi spelade wii och såg bigbrother :) Fett bra! :)

Fredagen
Så sov jag ut för första gången under lovet. Det var inte fint väder utan de snöa bara flera meter typ. En ny zonami hade mött världen. fan va hemskt. Sen for jag vid 3 tiden för att kolla på träning sedan gå ner på stan för att äta på kina med laget och sedan bowlade vi och jag sög!! Sedan for jag en sväng till sanne för att bada bastu. skönt! :)

Idag
händer det riktigt mycket. Nu ska jag och Hanna ut och sälja kakor. sen ska vi börja fixa oss och sen blir det FEST :) Super kul! :) Har dock blivit ganska mycket på senaste tiden tur att de inte är något nästa vecka! :)


Har panik!!! Vilken av dessa outfits ska jag ha? :O
Kan inte bestämma mig! :O


Kommentarer
Postat av: nyfiken

vem är denne "R"? :)

2011-03-14 @ 18:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0