Måndags barn!

Hej!
Idag har det minst sagt varit en seg dag. Kanske beror på att jag satt uppe tills jag hade skrivit klart min Historia uppsats men nu är den inlämnad och jag vet allt om Leonardo da Vinci. Vet dock inte hur bra min analys blev men det får vi väl se. Är dock ganska nöjd med den i alla fall. Kändes lite tungt att få ett besked idag men får väl helt enkelt fixa till det.
Idag ska jag ta tag i att läsa den där boken jag läser:) Vi ska skriva en "uppsats" eller liknande på svenskan på torsdag och har väl 200 sidor kvra att läsa men nu har jag bara det jag ska konsentrera mig på och lite matte D :)

Tror även jag ska ta en promenad och rensa tankarna lite ikväll. Ska höra med Jenny ifall hon har lust att gå en liten sväng eller umgås eller något.


En bild från när jag just hade börjat NV1 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0