Coming home

Idag kändes det väl helt okej hade två lektioner och det visade att det tunga beskedet inte var så tungt ändå. Visaade sig vara halv dåligt och inte ur dåligt. Sedan hed vi svenska och de kändes väl helt okej de också..
Spelade match med Dm laget idag, kanske inte var min bästa dag när det gäller basket men tyckte att vi gjorde det bra! Så bar spelat tjejer! (Y)

Snart ska jag hoppa in i dushen och sen ska jag börja dra mig till Jenny för att se Bigbrother med henne och Linnea. Var ett tag sedan jag umgick med dem så de ska bli kul.

Föresten jag hämta även ut mitt paket, Skorna ska jag behålla men funderar ännu på tröjan. men tror jag behåller den med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0