Var ett tag sedan

Den här veckan har jag knappt suttit vid datorn. Genom att vi har varit i luleå på bröllop och genom att hela min familj är hemma just nu. Men nu är jag in på datan en snabbis och tänkte skriva lite snabbt.
Jag har knappt hunnit med någon träning alls den här veckan, inte gymet en ända gång och så har man intagit alkohol på köpet. känns lite si så där för hälsan. Men de får man ta igen senare.

Bröllopet var riktigt fint och roligt :) här är en söt bild på bröllops paret :D


Sen har det varit midsommar och då kom sanne och åt middag hos oss med min familj och sen for vi och hämtade upp Malin, Hanna och Robin för att fara till Robin och bada, dricka lite och bada bastu även sova över där. Efter ett tag kom rindbäck också och det var riktigt trevligt. Måste göras om! :) Glömde dock kameran:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0