Fullbokad.

Jag känner mig minst sagt fullbokad under detta "mini lov" vilket oroar mig över min matte uppgift. Men ska börja tänka och skissa på en uträkning av den nu. Sen vid halv 7 tiden kommer Sanne och hämtar upp mig och så träffar man resten hos henne för bastu och spel mys. KUL :D Att bara umgås och så. På fredag är det PJ party @ sanne med övernattning :) KUL. På lördag blir det haparanda med några fina och sen på kvällen e jag ledig! :D Och sen söndag krogfest och bigbrother final :D (Y)
Känner att helgen kommer vara sjukt KUL och de kommer nog bli massor av fina foton under helgen som kommer komma upp lite då och då men nu kan jag inte sitta hära nå mera!

Bara att höra av er om det är något! ;)
Kram Julia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0