Första dagen på jobbet!


Det gick riktigt bra, dock är jag lite vilse när det gäller alla korridorer. Blir nästan galen, ne men ska försöka få mer koll hur man nu går till oprationen och de. Och vilka hissar man använder och sådant. Måste nog plugga in pauserna också så man inte jobbar när man har paus :)

Har lärt mig hur man ska moppa och hur man ska rengör tvättställen och toan och det går faktiskt bra. Det är jätte trevlig människor. och hon jag ska städa för är stört skön. Hon har fått mig att skratta hela dagen fasten både jag och hon var ganska så trötta vid 10 tiden men men :)

Ikväll blir en tidig kväll, uppstigning klockan 04.45 för att göra sig klar till jobbet och om det inte är så kallt tar jag nog cykeln :) Jag börjar klockan 6 :) ska försöka få tag i den dära Malin och höra om hon ska komma och se en film innan jag ska lägga mig. 

Och föresten sjukt kul att träffa Martin och Simon igår (Y) :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0