Snart är man 18 år..

Helt sjuk hur fort tiden går ifall man tänker efter? Det känns som nyss man tänkte gud va länge det är tills jag får köra bil eller gå ut på krogen. Men nu är det mindre än 3 veckor kvar. Och sen är jag 18 år? Det har gått så fort så jag har som inte tänkt på det så mycket. Men jag har knappt börjat övningsköra ännu. Shame on me!!  men får försöka ta tag i det..

Jätte många som frågar vad jag önskar mig och så.. har fönderat lite och de här har jag kommit fram till. Det bästa skulle egentligen vara pengar. Till anntingen london resan eller till utlandsresan? Beror på vad jag ska göra? Men vet att jag ska resa någonstans i alla fall. Skulle även behöva nytt löshår? tror jag måste kolla till mitt vars det är. Men skulle vilja ha ett make up store presentkort.  Eller bara pengar till lägenheten? måste börja spara eller en ny plattång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0