20/2

Idag vaknade jag upp tidigt men somnade om igen. Så skönt att sova! :)
Jag kom just på att det sätt som jag skriver blog har förändrats en hel del. Men tän ket köra en riktig goding som jag körde mycket förr. DAGENS! :)


Dagens kläder: Svarta strumpbyxor från HM, vitt linne från Hm, Gråhuvtröja från cubus och orange mössa från HM.
Dagens smink : mascara och puder.
Dagens frisyr : Platt med löshåret i.  
Dagens låt : Nas & Damian Marley - Patience
Dagens saknad : -
Dagens bästa : Skriva med Mark ;)
Dagens roligaste : Solsidan
Dagens drog : Pengar
Dagens köp :  -
Dagens godis : -
Dagens finaste : Malin <3
Dagens humör :Glad och pigg! :) 
Sagens sämsta : Skola imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0