17/2

Asså lite besviken jag var idag. Jag kom på att det är snart vår och det skulle vara skönt att köpa lite nya vår kläder och då kollar man så klart HM först. Men de var ingen wow effekt på mig där inte. Vet inte vad jag har för stil något mer. Känns hemskt att säga de men de är dags att städa upp i gaderoben tror jag om jag ska vara ärlig. Och ha kvar de jag verkligen gillar medans de andra skulle behöva säga Hejdå.

Genom att jag har börjat äta nyttigare och så än vad jag har gjort förr har det visat resultat på vågen. Vilket gillas! Jag har inte kunnat träna ordentligt på tre veckor. Och det suger för jag vill verkligen tränna. Och vill verkligen vara i top form in för sommaren 2011 :)

Jag hittade dock lite saker som är ett måste från HM..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0