16/2

Happy face ! det gick nämlingen bra på mattepreovet i tisdags :) Nu ska jag plugga svenska inför svenska provet som vi har imorgon. Känner mig inte alls taggad på att ha muntligt prov imorgon. dels för att jag hostar i varje mening och dels för att det är så mycket att hålla reda på.

har föresten inte skrivit vad jag fick i födelsedags present :) Kan ju passa på att berätta lite :)
Jag fick pengar, presentkort på fritz olsson och på rinas make up, hårprodukter från Bedhead tigi,
DKNY parfym, nagelack, lotter och smink och rosé vin :)


Och så får jag min present av min syster som kommer till oss i helgen :) Blev grymt glad över presenterna. TACK så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0