Gårdagen

Igår vaknade jag och robin och åt frukost och sen körde han mig till frisör där jag sedan skulle få mig en riktigt fin cocktail frisyr. Sedan blev det att sminka sig själv men Annie var riktigt snäll och hjälpte mig opch även madde :) Så jag blev grymt nöjd över sminket och frisyren.

Efter flera timmar på frisör och ätit endast en sallad så bar det av till folketshus där man klädde på sig och fixade fick träna gå och stress köpa middag som vi sedan åt där bakom. Det var tungt att sitta och vänta för att gå sist av alla teaman. Men när vi väl var ute på senen var det skit kul!

Efter visningen så for vi till Henna för förfest och sen ut på hotelet och vi avslutade kvällen med att äta på frasses så sjukt gott! :)


Hoppas att några bilder kommer upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0