4 advent

helgen har varit helt underbar!
I fredags fick jag veta mitt betyg i Svenska B och jag kan inte säga att jag är mer än överlycklig. Jag lyckades komma upp i MVG nivå på mitt muntliga del på nationella och G på skriftliga så jag slutade på ett VG:) Grymt lycklig.
Efter det lyckliga beskedet hämtade Robin och carina upp mig och så for vi till luleå och Julhandlade. Blev en del klappar. Och sen for vi hem till Robin för att slå in julklappar och äta tacos och bara vara! :) Blev en tidig kväll men hade inte orkat vara uppe längre! :)

Lördagsmorgon. Har vi varit hos robin hela dagen och pluggat och sånt sen åt vi pizza från vikingen. Det var riktigt gott och sen kom alla för julmys hemma hos robin :) Vi gjorde julgodis med mera. Och sen for vi ut.

Idag har vi pluggat. känner lite panik inför matte E nationella.. Inte kul.. men tycker ändå att jag kan de mesta.
När jag väl kom hem så var det städat och julgrannen var framme och det var riktigt fint. så slog in de sista julklapparna och kände lugnet. Just nu bakar mamma lussekatter och livet leker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0