Jag lever!



ja jag lovar att jag lever! herre gud har helt glömt bort att blogga ;D Har varit sjukt mycket senaste tiden med skolan och plugga och en massa annat. Nu idag fara jag på DM med mitt lag, kommer vara borta hela helgen. Det kommer bli super kul och vi har våran första match ikväll, vi kommer nog inte vara si säng förens klockan 1 i natt.

Dock är det lite tråkigt att jag inte kan vara med Malin på hennes födesledag, men var med henne igår och det var riktigt kul. Vi är på bossen i värld 4 nu ;) Haha vilka nördar vi är ^^ Min syster fyller även år imorgon. Så ska passa på att gratta henne hära för jag kommer inte kunna ringa imorgon. Så Grattis MAlin på din födelsedag men även grattis sis i förskott!  :D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack så mycket! Hoppas ni vinner! Kram kram

2011-04-16 @ 23:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0