Längsen

Hej bloggen,
det var ett bra tag sedan jag skrev. Har hunnit med mycket medans jag har varit halft borta. har tagit igen på skolan efter turkiet. Snart blir det jobbigt i skolan. Vi har inte haft något prov än. Men snart kommer det drygt 5 prov veckor efter varandra. Känner att de kommer bli ganska så tungt. Men nog kommer det gå! :)

Igår var jag, Sanne, Hanna, Bea och Sofia och tog en kvälls fika, Fan vilka bra priser på fikat alltså :)
sedan gick Jag och hanna hem. Var en skön och lugn kväll:) Idag blir det lite mer fart. Om drygt en halvtimme ska jag på spinning och spinna, Sen blir de att fara och handla tills ikväll. Vi ska nämligen ha middag hemma hos madde :) 3rätters :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0