Hejhej bloggen

Vet att det har varit riktigt dålig uppdatering hära ett bra tag. men de är så här att jag har inte vant mig än när vi har flyttat datan att skriva blogg på den här plasten. Låter som en dålig bortförklaring men de är faktiskt sant.

Igår såg jag harry potter del 1 på bion, riktigt bra förutom att vi hade några bakom oss som pratade och prasslade som fan. Så de var lite jobbigt! Men överlevde! Efter bion for vi till Malin där jag även spenderade natten. Vi svamlade på och somnade vid 2 tiden. Och vaknade upp av att mamma ringe och fråga om vi skulle med till Luleå. Och så klart följde vi med!

När vi väl var i luleå så hittade man hur mycket som helst. Men köpte ändå bara
- 3 par trosor, (ett par vita med svarta rosetter, ett par blåa och ett par hmmm.. Kommer inte riktigt ihåg men de var riktigt söta i allafall!) från Lindex
- En Jordbrun lång skjorta från Ginatricot
- Ett par svarta strumpbyxor från Ginatricot
- En brand röd/ orange mössa från HM
- En svart vit randig stickad kofta från Ginatricot.
Och även två julklappar till några söt!<3



Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- funkar det verkligen?!

2010-11-21 @ 00:45:58
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0