Mysig kväll med hjärtat mitt

Igår hämtade robin mig och jag for hem till han för att
plugga lite och även hjälpa honom med kemin. Det gick ganska
bra gav han ett pluggblad jag hade gjort och några övningar.
Sedan såg vi lite tv och somnade i varandras armar :)<3
Blir nog att hjälpa han på onsdag också :)
Men till på onsdag är de Matte som är först på dag ordningen.
Plugga andragradere med mera :)
Och är så glad att jag äntligen vet va jag håller på med! :)

Känner att jag kan andragradrna, sanolikheten och ekvationsystem galat!
 Nu är de att plugga lite på resten som kan komma!
De värsta av allt är att jag redan har ont i huvudet :(

VILL VILL VILL ha!

Min lilla älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0