Kemi.. Kemi och åter kemi..

Kemi..

Ja de var ett av mina favorit ämnen när jag började NV,
men nu kan jag inte känna lika mycke kärlek till de..
Menar inte att jag hatar Kemi men förstår inte allt..
Imorgon är det prov känns ändå ganska bra! ska göra ett ryck nu och plugga gärnet!
Och göra klart talet som vi ska redovis för GÖB :) Tror de kan bli spännande ;) 

Nu har jag och pappa
äntligen tagit oss i kragen och bokat in oss handledar kursen!
Jag vet de tog ca 1 och ett halft år men de gör väl ändå inget.
Tror att han är lite rädd att åka med mig! ;) Men de hade nog jag också varit.

Mycke skola nu längtar så till sommarlovet och sommar jobbet!
I helgen ska en söt liten flicka vid namn Melina firas :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0