Dålig uppdatering?

Ja tack jag vet!
Visst har jag haft fullt upp hele veckan.. varit och masserat, aqua bikeat och umgåts med malin även en massa annat som till exempel skolarbete.. Igår så var de riktigt fint väder så jag satt mig på stan och solade och var och köpte en cola.

Sen kom robin förbi med min biljett till hår och mode visningen och så träffade jagh även emma. Hade inte pratat med henne sedan hmm.. 7an kanske? :) Var iallafall kul att prata och steka ett tag med henne :) På kvällen for jag till robin där vi hjälpde hans mamma att färga håret :) Sedan svamlade vi på och kom fram till vad robin ska ha på sig efter själva visningen.

Nu är jag hemma och fixar till lite i mitt rum :) Helena, Melle och Carro ska nämlingen het och fixa sig inför visningen :) Melle och Carro ska vara servitriser och Jag och helle ska och se :) Super kul att både Malin och Robin ska gå model och att Madde ska sminka:)

Här är iallafall outfiten jag ska bära :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0