Underbart väder!

anledningen till att jag inte har uppdaterar är just för att de har varit helt underbart VÄDER! Så man kan säga att jag har tagit vara på varje dag på ett eller annat sätt! :) Igår så var jag med Jenny heladagen hon bakade bröd, jag smakade. Sen for vi till hennes mamma för att spela wii och där dissade alex oss och var tråkig!


Sen kom robin dit och sen blev det att äta middag och sen Fara och simma + bowling :) Sen avslutades allt hemma hos jenny där vi spelade kort och hade de almänt kul. Sen blev det att sova. 

      

Idag började allt med att jag och Robin hörde runt med alla va som händer och så? Sen bestämde vi oss att ta min skoter ner till isen och till en kåta för att sola och grilla korv och så blev det :) Och Sanne , chrisse och hanna gjorde oss sälskap :)

snart blir det att fara och träna basket med de andra tjejerna ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0