Mår riktigt gött just nu!

Tänkte berätta att jag har börjat leva en ny livstil. alltså börjat tänka på vad jag äter, äter mer regelbundet har dragit in på slisk och godis. Tränar varje dag om inte tvågånger om dagen och de ger verkligen resultat.

Jag började med de här måndagen 22 februari och har hunnit gå ner 4 kg och 15 com runt magen! :) Sommarn 2010 ska bli en helt underbar sommar med träning och jogging och sommar jobb och mys med robin :)

Igår så sov Malin och robin hos mig många skratt och många flumigheter kan jag påstå! Men vi somnade tidigt för alla vi tre var trötta :) Och idag ska jag bli brun hårig.
Jag känner så här blond färgen jag vill ha kommer jag aldrig få lika gärna att jag blir brun håring och satsar på de fram till sommarn.


Favorit i repris?


Kommentarer
Postat av: eleanor

niiice" ;)

uti aqua biken finns de för våran ålder åxå?

jag har slut pengar på tfn, ring mig! :)

2010-03-07 @ 15:28:03
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/
Postat av: eleanor

fyller ju år imorgon så måste se om jag har tid! :( men ska försöka :P

2010-03-07 @ 16:46:52
URL: http://eleanorwarskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0